Selasa, 2 September 2014

bila rasa di sayangi


betul ar org kata kalau kite ni pregnen ckp je ape yg kite nak mst dpt..rasa di manja2 kan sesangat huwawawa... arini i rasa di manjakan oleh adik i yg tinggi lampai ni sape lagi kalau x atiqah..semalam siap wassap aku tanya ada rasa nak mkn spageti carbonara x..pastu siap bg aku buat pilihan nk mkn spageti carbonara or s[ageti bolognese.. di sebabkan org dah offer so aku xde la nk banyak songeh..aku kata terpulang je pada org yg nak beri i makan...

so pagi ni datang kerja dengan muke tersenyum sbb da tau bekpes pagi ni da ada orang siapkan..sampaikan en.suami tanya xnak bungkus nasi lemak ke..aku ckp xnk sbb pagi ni ada org sediakan bekpes..die tanya sape.. aku ckp lah tiqah.die nak buatkan spageti carbonara... bila dengar terus en.suami ckp.. spageti carbonara ke spageti demoleni..ceh.... mentang2 ar tiqah tu org kelantan suke2je die dok nyakat...



so ini lah spageti carbonara yg di war2 kan tu..sampai 2x tambah aku makan..ye la satu uk diri aku dan satu lg utk baby dalam perut ..hihihi logik x????


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers