Khamis, 2 April 2015

fibroid...giler besar ....


Aku nak gtau akak aku br je selamat buat operation buang fibroid dlm perut die semalam.. hishhhh aku tgk gambar yg die bg semalam naik takut aku..
Fibroid die da membesar sampai 9cm ... sekali tgk mcm besar penumbok pn ada..tp anak buah aku ckp die besar lg... 



Ini ar rupe fibroid yg da berjaya di keluarkan tu.. sebelum ni die x perasan die ada penyakit ni tp awl thn aritu die rs x sedap kat perut terus g cek kat ospital.cek2 rupe nye doc sahkan die ada fibroid ..sepanjang tempoh nk bedah tu fibroid tu makin membesar..kalau ikut kn nk bedah kat hkl je tp nak tgu appoinment ngan doc pn amik ms so die buat keputusan operet kat hospital pusrawi....


Muke baru lepas operet..hihih..aku x g melawat die lg sbb tgh berpantang kan..so adik beradik aku je la yg jenguk die...so tiap2 ari mak aku akan masak n bekalkan makanan kat die..kire aku berkongsi makanan dgn die lah..alamaklum lah die pn kene berpantang sm ngan aku gak...hihi...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers