Isnin, 25 Julai 2016

selamat hari raya



selamat hari raya maaf zahir batin..

waaaa da lama x update blog ni..apesal mood x dtg2 ni..padahal byk perkara yg nak di share kan..
gambar raya pun x sempat nak upload lg..huhuhu

korang masih beraya lg ke..aku sempat beraya sampai raya ke 2 je..raya ke3 en.suami da start keje..so aku anak beranak terperuklah kat umah tunggu org dtg beraya.. tp xde gak org nk dtg beraya..
en.suami ckp tgu buat open house nnt baru lah ada org datang..selalu kan mcm tu..tp rasa nye dah 2 tahun x buat open house..so agak2 thn ni mcm nak buat je..hmm nk kene buat kire2 ni...

kuih raya korang dah abis ke kat umah tu..tahun ni aku kerajinan yang melampau..sampai 7 jenis kuih raya aku buat sendiri..sudah nye xde sape yang nak makan.... bawa opis makan sikit2..hehehe... ni sume akibat kebosanan kat umah..asal nampak oven je terus buat kuih.... naik bil letrik uma aku bulan lepas..

hmm panjang nak cerite sebenarnye..tp bl xde gambar rasa x syok lak.. nnt aku transferkan semua gambar2 kat handphone masuk dalam blog baru syok bercerite..sekarang kite stop dl kat sini ye.

ok bye..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers