Khamis, 1 September 2016

new style ----> kakak wardah

sempena hari merdeka semalam wardah minta mama bawa dia pergi kedai gunting rambut.. dia kata nak rambut pendek nak cantik mcm kawan dia.. aku tanya nak pendek mcm mane.,..nak pendek mcm papa ke..dia kata xnak.. papa lelaki..wardah nak mcm perempuan...

waaa dah pandai pulak ye dia main minta2...








so aku ckp kat kedai tu tolong gunting rambut dia pendek..lepas tu pandai2 lah..asalkan kelihatan cantik... so akak kedai tu tanya die nak pendek atas bahu ke..dia kta aah..lepas tu aku request suh die buat kan rambut depan tu pendek... siap je potong aku suruh dia tgk betul2 depan cermin... aku tanya cantik ke x.. dia kata haaaa mcam ni lah yg wardah nak... 


so ini lah new style dia... rambut sempena merdeka... papa dia ckp dia dah besar..dah pandai nak cantik2...

bila potong rambut mcm ni nampak lah mcm kebudak budakan..selalu nampak mcm dah besar sgt kan x padan dgn umur..




lepas ni aku nak rebonding rambut die bagi lurus..klu x kembang semangkuk je rambut bl bangun pagi hahahah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers