Isnin, 21 Julai 2014

good news???


arini mood tersenyum sorang2 depan pc.. sbb ape?? ntah ar x comfirm betul atau x.. kene tunggu lg seminggu.. harap2 ape yang di jangka tu adalah tepat... harap2 ada rezeki yang di tunggu2 tu..



dan hari ni gak hidup aku tanpa handphone di tangan.. hahahaha ni kes terlupe la ni.. dah x tau nak buat ape..selalu rajin gak la dok ngacau en.suami bekerja.. arini 1 ari dok ngadap pc siap kan keje je.. nak ngadap fb bosan lak..bkn ape tkt terlajak bershopping online lg..

oh ya ari sabtu aritu aku pergi pesta KL Raya Fest.. bukan main semangat lagi aku pukul 7 pagi dah terpacak kat sana.. ari sabtu tu aku bujang xde anak di sisi..hhiihhi..tp nasib gak x bawa si kecik tu sbb org ramai giler kalau bawa gak die mau muntah ijau aku nk dukung die.. sempat lah aku rembat 3 pasang baju kat sana... dan aku rasa itu yg terakhir utk aku shopping baju raya hihihih.. dah banyak sangat baju..skang turn nk cari tudug lak..ape kejadah nye baju banyak dari tudung.. hihih

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers