Jumaat, 25 Julai 2014

selamat hari raya aidilfitri kosong - kosong



sebelum terlambat aku nk ucapkan selamat hari raya pada semua pembaca blog aku ni..terima kasih la korang sudi meluangkan masa membaca ayat merapu dlm blog ni ye...maaf kalau ada terslah kata sepanjang perkenalan kita...

tahun ni en.suami kene kerja so xde la aku balik kampung.. so pagi raya tu aku akan berangkat ke ruma mak bapak aku di Batu caves tunggu la en.suami balik keje sampai petang baru start pergi beraya.. insyaalah raya ke4 baru die star cuti dan akan blik ke kampung melawat mak mertua aku...

so pada anda semua hati2 balik kampung jangan drive laju2 k.. makan tu beringat2 sikit jgn main lantak je semua... kang ada yg bising ckp badan da makin naik lak hihihi

insyaallah tahun ni aku beraya bersama ahli baru..harap2 semua nye sihat semua nye.. ahli baru???? hihihi surprise..esok baru tau siapa ahli baru tu..

Photo: Meraikan hari2 terakhir student praktikal dan selamat menyambut hari raya aidilfitri dr cawangan kami  #latihan #kompetensi #hatihati #balikraya

ok semalam raikan hari last budak praktikal aku kat opis..sambil2 tu kitorang berposing sakan kat opis.. la ni opis aku da kosong tinggal la aku keseorangan x balik2 lg..  le balik awal sbb kene tunggu bas Guna dtg jemput..hihihi..

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR BATIN
KOSONG - KOSONG



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers