Selasa, 19 Ogos 2014

8 minggu sudah.. alhamdulillah


Eight weeks
Your baby, now about the size of a kidney bean, weighs 1g and is constantly moving and shifting. (Length: 1.6cm, head to bottom.) 


alhamdulillah masuk arini genap 2 bulan dah kandungan aku.. hihi mcm x percaya je aku mengandung lg.. alhamdulillah setakat ni xde alahan lagi..makin ligat je aku rasa... 

orang kata kalau 8 minggu ni janin kite sebesar kidney bean..aku try ar search rupe kidney bean ni..sekali jumpa lah... 


kecik je lagi rupe nye.. ishhh x sabar lak rasa nye nak tunggu baby gerak2 ni.. dalam otak dah mcm2 benda dah aku pk nak beli...waaa excited x aku... 

da lama x pregnen ni rasa kekok sikit ye lah nk masuk 3 thn lbh x merasa... wardah lak selalu je tanya mama baby buat ape dalam perut mama.. baby tido ye.. baby tgh minum susu ye.. hihi macam2 lah soalan die..

agak nye kalau dah keluar baby nnt, die lah org paling gembira kot sbb da ada kawan utk main sama2...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers