Rabu, 18 Mei 2016

selamat hari guru


16 mei 2016 ...

haa itu tarikh yang mesti di tunggu2 oleh semua guru..dulu ku rajin wish kat cikgu2 aku kalau tiba tarikh keramat tu..tp sekarang dah lost contact x dpt lah nak wish kat cikgu lg..

xpe tahun ni kite bagi can anak aku pulak wish happy teacher's day kat cikgu dia.

hari ahad aritu cikgu wardah mesej nak buat majlis sempena hari guru..aku ni pulak lupe nak cari hadiah utk cikgu2 wardah...so x nak pening kepala cakap dekat papa dia kite buat kek je la utk cikgu dia..hehehe.. kek simple je aku buat..
taraaaaa





ini lah dia kek mable aku..hahaha cukup2 buat utk bawa g sekolah wardah..siap je masak terus wardah minta rasa..bergaduh aku ckp mana leh rasa cakap nak bawa g sekolah.. pujuk punye pujuk bagi lah dia satu pinggan..aku tinggal kan kejap je tgk da licin kek tu dia kerja kan seorang..hahahah


esok nye cikgu wassap lah gambar dorang sambut majlis hari guru..banyak lah makanan ibubapa pelajar bawa..



sebelum g sekolah aku dah janji dengan wardah nnt kita buat kad utk cikgu kelas dia.. blk keje je terus dia tuntut suruh buat kad..aku pun g kedai cari bahan..so ini lah kad utk cikgu wardah...








hehehe yang tampal2 tu kerja dia dengan papa dia... balik sekolah aku tanya cikgu ckp ape bila wardah bagi kad..dia cakap cikgu cakap cantik.. itu je ke..aah itu je la..hehehe.. xpe la ni first time sambut hari guru..tahun depan kite buat kad yg cantik2 lg untuk cikgu ye..






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers