Khamis, 5 Januari 2017

my second girl ----> nur wafiyyah humairah

hahaha jarang aku update cite pasal anak kedua aku ni kan..dl cite psl wardah je kan..tu ar kesuntukan masa sanat2... 

sekarang ni umur adk wardah dah 1 tahun 10 bulan..dan insyallah tahun depan adik wardah akan dpt adik lg.....hahhahahaha cam x percaya pulak kan... 


ni gambar ms umurnya 1 bulan..sekarang ni dia punye lasak mengalahkan kakak nye..selalu kakak kene buli dengan dia hahha..cepat mengamuk dan kuat minta makan.. tp bila kite bg makan abis semua dia luehkan balik.. huhuuh mmg mencabar betul..



sekarang ni nak cerita yg perangai dia lg lincah dari kakak dia..semalam abis digustinye kakak dia sampaikan akak nye menangis.. x cukup gusti kakak dengan mama dia sekali dia gi gusti..huwaaaa aku rasa ms mengandungkan dia xde la plak aku tgk cerita gusti2..huhuu...



tp bila dia tido rasa sunyi pulak nak tgk teletah dia.. ada masa gak dia ni cepat merajuk..kalau tima marah dia dtg abis sume perfume aku dia g campak konon tanda protes..hahah igt mama nk pujuk maam buat x tau je..last2 dia dtg kat mama dengan mengalir air mata hhahaa...kuat berlakon pun ada gak dia ni...

hmm ok lah nnt aku ceritakan lg pasal anak kedua aku ni ye..banyak yg nak dikongsikan sebenarnya tp tgu lah idea nak mengarang tu dtg baru aku share ye... 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers