Khamis, 20 September 2012

kawan utk wardah????


sejak2 ni dok terpikir jer kalau bg wardah adik sesuai ke yerk??hihihi bkn ape sian tgk wardah kalau kat uma tu berdue je dgn aku..so die nk main pn mcm xde kawan.. paling parah bl masa utk makan..arghhhh tension betul aku nk bg die makan..payah sesangat..tp bl kat uma mak mertua aku elok je die makan n banyak je die makan..en.suami ckp die sunyi tu xde kawan..tu yg die x nk mkn..kat uma mak kan ramai budak2 so adalah die kawan nk mkn..huhu betul gak.. aritu ms raya time makan adik ipar aku bg makan nasi die laju je makan berulang2..sbb ramai budak2 makan nasi..kalau kat umah mmg payah la nk tgk die dtg kat kite minta makan...
lagi satu pasal permainan wardah..mmg terletak kat situ jer die x usik.. kebetulan minggu lepas anak2 along aku ada dtg kat uma aku, aku tgk elok jer die dok main2 ngan mainan die tu..eh nk pulak die usik..selalu pandang pun x mo..huhuhu adakah itu petanda wardah nk kawan????
insyaallah lah dik, ada rezeki nnt wardah dpt adik yer..sekarang ni mama nk kawan dengan wardah je dl boleh x? mama nk peluk, manja2 n luang kan masa sepenuh nyer kat wardah sorang je dl yer...


mainan wardah yg da bapa bulan x terusik sejak beli
mood mule2 excited main
da lama2 sikit ada rasa bosan
sambung main blk sambil ajak mama
da bosan die g main tab pulak
lagi bosan die dudukkan diri die dalam kete die sambil tgk tv
muke excited tgk tv
muke bosan lg hihihi
muke serius
masa utk kemaskan mainan..masukkan mainan dalam kerete
nangis sbb main sorang2 jer mama xnk join
cubaan utk menarik perhatian mama
tgk tu kan da kata nk tarik perhatian mama so die g la masukkan mainan dalam mulut
bl mama ckp xnk masukkan dalam mulut lg die g masukkan
tgk tu..da xde makana lg ke nk mkn dik oiii
siannn ank mama buhsan yer mama x nk main ngan die... 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers