Isnin, 24 Jun 2013

kisah jerebu


yeah sekarang aku da adakat sabah..mcm bese ar kne jaga exam di sini...sejak2 ni kan teruk jerebu melanda negara kite..tempat aku pun x terkecuali..nasib la kat sabah ni kurang sikit jerebu die so xde la aku dok sedut asap..nampak gak la aku permandangan ijau2..kalau x kat kl tu semua nye nampak kelam aje..sampai kan baju aku pun da bau asap...punye la teruk jerebu kali ni..

permandangan di klia sebelum naik flight
masa kat KLIA pun aku tgk boleh tahan jerebu die die..x nampak ape pun..aku rasa arini lg teruk berbanding semalam...semalam dalam uma dok bau asap je..mmg aku x bawa wardah keluar mcm bese..cume mlm tu je keluar sbb nak g cari kasut...bl dpt keluar tu ape lg..bukan main galak la si kecik tu dok main kejar2..
ni permandangan dari uma aku..kalau normal kite akn nampak bukit kat belakang tu tp sekarang langsung x nampak

hmmm harap2 bl aku blik kl ari rabu ni jerebu da berkurang la sikit..rimdu lak nk tgk permandangan ijau di kl tu...huhu nape la diorang ni suke2 ati je nk g bakar utan..kalau nk bakar tu pk2 la org lain..di x pasal2 org lain kene tempias nye...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers