Jumaat, 21 Jun 2013

salam jumaat


salam jumaat pada semua pembaca blog aku ni..agak lama aku tinggal kan blog ni ( lama ke?? ) arini baru la aku ada masa terluang nk update..kje kat opis da banyak yg settle.. tp minggu depan aku kene terbang ke sabah lak dalam 3 ari..so terpakse la tinggal kan si kecik n en.suami.. xpe2 abis je keje cepat2 mama balik yer wardah..

Photo
saya mau terbang tinggi2...sape mau ikut????

hmm sebenar nye byk yg aku nak cerite ni..tp x tau nk start dari mane... gambar2 pun banyak da berlonggok dalam henpon x transfer2 lg.. cume arini aku igt nk g survey "power bank " utk kemudahan aku bl outstation kat sabah nnt..almaklumlah bl pakai tepon yg berinternet ni bateri cepat benor la abis..kalau aku kat airport nnt dok sorang2 comfirm dok layan internet je kan so da tentu la bateri cpt kong..so sebagai alternatif awal utk hilang kan kebosanan kene la aku mencari power bank tu.. kesian kan aku,. org da lama pakai power bank tu aku baru terhegeh2 nak cari.. ada aku pedulik ke???? huwawawa..

tp sebelum nak beli tu kene la buat survey dl xnk ar main beli je sbb ada yg aku baca dari internet tu jual ngan harga murah tp bateri dalam power bank tu x tahan lama atau pun ada kes yg diorang dok recycle balik yg da di guna kan... huhuhu xpe la biarlah harga mahal sikit janji aku puas hati...

ok itu cite pasal power bank.. sekang ni meh kite cite pasal wardah lak...esok wardah genap 2 tahun 4 bulan..waaa kejap je rasa..aku mcm x caya je ank aku ni baru 2 thn sbb aku tgk telatah die tu da mcm umo 3 thn..mulut bukan main becok lg bercakap..banyak dah ayat2 yg keluar dari mulut die tu yg clear..jarang ada ayat yg pelat2 keluar dari mulut becok die tu . kalau die nak minta sesuatu pun elok je die minta..contoh nye... " mama, wardah nak air kosong"... "mama, wardah nak kopok".... mama, tengok papa tu"... haa mmg mcm tu lah ayat yg keluar dari mulut die..bila dengar die ckp tu rasa geram sesangat2 kat die..aku siap gigit2 pipi die..hahaha..

Photo
ni gambar g ikea minggu lepas..bukan main suke lg die bila g tempat ni...siap main masak2 lg
soal berat badan die tu x yah cerite la sbb aku n en.suami pun da x larat nk dukung die..agak nye die ni berat tulang kot tu yg berat sangat aku rasa... nak2 lg bl aku sedap2 dok baring kat katil die datang terus rebah badan die kat atas aku..mmg menjerit la aku gamak nye sbb rasa kene hempap ngan batu je...

pasal makan lak sekarang ni aku da kurang masak utk die sbb balik keje da lambat..kalau nk bg die makan pun kene tunggu ari sabtu n ahad ..haa baru la aku dapat masakkan die..tp selalu kalau aku masak utk die , die makan..pastu siap cakap mama masak sedap..waaa kembang segala tubuh badan aku ni..huwawawa..pastu ape lg mama nye pun update la kat fb gtau wardah puji mama msk sedap...( budak kecik x reti menipu tau) huwawawawa..

Photo
dia la penyeri hidup ku..sayang wardah...muaaaaaah
selalu ari sabtu n ahad la masa aku nak bermesra2 ngan wardah..kalau hari biasa tu kurag sikit la sbb balik kje badan da letih..lepas tu die lak sibuk dok layan cite upin ipin die tu...tinggalkan die sorang2 kat ruang tamu tu pun die xde hal janji upin ipin terpasang.. ari sabtu biasa nye aku bawa la die g car4 xpun jalan2 g kedai..nk tunggu en.suami balik lambat takut mama n wardah kebosanan./.huwawawa.... tp kalau aku malas nk bawa kerete aku tunggu je en.suami balik pastu terus ajak g uma mak aku...

hmm rasa nye itu je la yg aku nk cerite..tbe2 lak terpanjang entry kali ni...idea menaip tu tbe2 je datang..bl aku ada kat sabah nnt aku update lg cite k.sekarang aku nk g survey resepi buat popia utk agenda hari esok lak..da janji ngan wardah nk buat kuih..die kalau tau aku nk buat kuih mmg excited terlebih...die kan rajin..rajin macam mama die..mueheheeheehe..

Photo
sama x upe kami...

ok adioz....




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers