Isnin, 17 Jun 2013

selamat hari bapa




walaupun aku rasa da lewat sehari tp aku nk wish hari bapa kepada semua bapa -bapa di dunia ni terutama sekali pada abah aku  n suami ku yg tercinta..semoga kalian semua menjadi bapa2 yang terunggul di dunia ni..cewaaahhh ayat..

tahun ni aku x celebrite pun..cume semalam aku buat masakan special utk en.suami..hihihi special sbb aku first time masakkan menu ni utk die..muehehehe.. apa yg aku masak??? ala nasi tomato, ayam masak merah dan juga dalca sayur..haaaa semua tu 1st time.. kire terer la gak aku sekali buat terus jadi kan.. bl hidang kat en.suami tersenyum lebar je die..siap cakap kalau buat open house nnt leh ar masak sendiri..eh..eh..eh.. xde makne nyer..kalau nk masak ramai2 mmg aku x geti la..kalau dalam kuantiti sikit tu mak geti la nok..huwawawa..

Photo


haaa ini la nasi tomato yg ku canang2 kan tu... masa nk buat nasi tomato ni semua bahan mentah uma akummmg xde langsung..so terpaksa la menaak kat kedai g beli barang2 basah, bawang n sayur.. tp smalam mmg mls nk drive g car4 so aku ajak wardah g kedai runcit yg dekat uma ni je..aku g kat blok sebelah sbb nampak jauh sikit berjalan..kat bawah uma aku ada je kedai tp nk bg wardah merasa bjalan jauh aku g la kat blok sebelah...amacam  pandai x aku berpikir??huwawawa
budak kecik tu kalau bawa keluar dari uma bese la gembira tahap gaban macam kat gambar bawah ni...

Photo

haa siap bertudung tu..aku pakai tudung time tu lepas tu tgk die g kat bilik die amik tudung die n pakai sendiri..masa g kedai runcit semua makcik2 kat situ geram tgk die sbb comel je pakai tudung..dalah badan montok...

ok la tu je nk cite...sekarang masih bz lg insyaalah minggu depan da kurang bz aku leh update cite lg yer..sekarang ni pun pukul 6.15pm masih di opis..huhuhu... k adiozzzz




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers