Khamis, 27 Disember 2012

lege..meh nak cerite sikit pasal wardah

waa da lama x update blog..arini baru rasa ada masa sikit nk update
lege sikit rasa nyer bila kerja kat opis ni da byk yg setle
kalau x mmg x sempat langsung nk jenguk blog ni
byk cite nk story ni tp kene tunggu dl yer
sekarang ni dalam keadaan risu sbb wardah demam panas ngan tibe2
da 2 ari die demam..malam td pun panas die naik dekat 38.7c..huhuh
kesian je tgk dieaku basahkan kepala die jap je da kering..
pastu masa ngah tido boleh lak die macam ngigau2 cakap..tp bl aku tgk mate die tutup je
merengek2 je die minta aku tepuk2 die ms tido tu.. da tepuk baru la lene sikit die tido
semalam gak bawa die g klinik kesihatan..doktor cakap panas sangat badan die so doktor masukkan
ubat kat punggung die..alhamdulillah nampak kurang sikit..tp bl malam je die naik panas blk...
harap arini demam wardah da kurang la
aku ckp kat de wardah demam nk besar yer..anak mama nak besar tu yg demam..
pastu die ckp... ape maaa...aku ckp wardah demam...die pn ckp wardah demam... sian wardah...hihihi
comel je die ikut aku ckp...walaupun dalam demam2 tu die nak gak senyum2 n main2 ngan aku...sayang anak mama..nnt cepat sembuh ye..da sembuh nnt leh la kite g bercuti..
papa da janji nak bawa kite g bercuti awal tahun nnt bl semua kerja mama da selesai.. yihaaaaa!!!


Photo: Budak kcik yg br lpas muntah dlm kerete..da la x bw bju lbh..so kene la die x berbaju dlm kerete
ni gambar siang sebelum die kene demam panas malam tu.. masa ni die muntah dalam kerete..baju lebih xde so kene tanggal kan baju .. bkn main suke lg die x berbaju masa tu siap gosok2 perut sambil nyanyi lg..alahaiii anak...

ni gambar semalam lepas amik dia dari uma mak mertua..badan da mula naik panas..terpakse tanggal kan baju die sbb tgk die x selesa

ni gambar malam td panas da mule naik ke suhu 38.7... time ni x sampai ati tgk die tdo x berbaju so aku pakai kan die baju sbb takut die sejuk..time tu tgk die menggigil je padahal mmg aku x on kipas



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers