Rabu, 23 April 2014

anugerah pekerja cemerlang kpwkm ( APC ) dan Koir


alhamdulillah dengan izin ALLAH aku terima anugerah pekerja cemerlang tahun 2013.. syukur sangat sbb ada gak yg menghargai segala penat lelah aku bekerja di sini.. so majlis tu berlangsung pada 14 april die everly hotel putrajaya..sebelum majlis tu berlangsung ari ahad tu ada buat raptai..so nak x nak kene lah en.suami g hantar aku kat hotel..lepas tu die dan wardah pergilah berdating berdua...



papa wardah siap send gambar kat aku yg konon nye dorg tgh bahagia berdating..cittt..xpe mama pun tgh bahagia gak kat sini dok nyanyi..

pada mula nye aku datang untuk raptai APC je tp ntah mcm mane leh terjebak masuk koir utk majlis esok nye..dah lah last minit satu hape aku x prepare...tp disebabkan aku tgk kawan2 sume enjoy dok berlatih koir, aku amik keputusan utk join koir.so esok nye aku pergi majlis amik sijil penghargaan dan buat persembahan koir...






hmm dah xde idea sebenarnye nak taip sbb perut tgh lapa...so korang tgk je lah gambar koir aku ye...gambar amik sijil xde sbb aku x bawa kamera hihihih...

kumpulan koir JKMM

















*** alhamdulillah.... syukur sangat sbb di sebalik dugaan yg aku terima sebelum ni ....rupa nye aku akan terima sesuatu yg x dijangka kan...betul kata org,  untuk mendapatkan ape yang kite nak, kite akan diuji dulu..baru lah kite akan menghargai ape yang kite dapat....***

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers