Khamis, 24 April 2014

hujan + lari - lari anak


penat..penat... dok berlari kejar masa nk susun atur bilik meeting..giler ar boleh kurus aku mcm ni... sampai2 je opis letak beg terus masuk pantry amik pinggan mangkuk bagai utk bawa ke bilik meeting..da sampai bilik meeting boleh lak ada kesilapan ..dah kene amik sume barang pergi ke bilik lain..klu ramai2 yg buat aku x kesah ni aku la sorg dok berlari2 anak kat floor tu..huwaaaa nak nangis rasa nye...dalah menegjar masa sbb meeting star pukul 8.30...nasib lah pengerusi die bukan Ketua Pengarah..kalau x mmg nahas laa aku....

dalah pagi2 td da berhujan atas motor..huwaaaa dugaan,, dugaan.. aku rasa nak demam pun ada gak ni..nk amik cuti lama je rasa nye huhuhuhu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers