Jumaat, 5 Disember 2014

birthday party untuk MIL ku



2.12.2014 aritu bezday MIL aku..so kitorang adalah buat majlis secara kecil kecilan tu pun buat awal sehari sbb masing2 ada hal x dpt nak buat on 2 dis.. akak ipar aku yg masak n beli kek aku dok uma goyang kaki..hihihi mak buyung da x larat sangat nak berdiri lama2 kat dapur.. ni pun kene kurang kan aktiviti di dapur sbb kaki dok sakit2 je.. ( alasan baik kan )

so menu aritu simple2 je bihun goreng, nugget, kuih bakar dan buah... dorang buat kat uma aku sbb sekarang ni MIL aku ddk kat uma aku.. so tuan uma sponser air dan pinggan mangkuk saja hihihi..




ok sebenarnya aku keliru majlis sape sbb yang beriye2 nak potong kek adalah si kecik tu... die yg dok pegang pisau and tiup lilin.. lepastu yg x tahan siap dapat hadiah patung frozen dari paklong die.. mak wan nye xde pun dapat adiah..hishhhh wardah..wardah..







tgk la sibuk dok menunjuk patung frozen die tu.. masa majlis tu berlangsung en.suami x balik keje..kesian die sbb kene stay sekejap.. sampai je en.suami kat uma terus wardah jerit panggil en.suami nak tunjuk patung frozen die.. waaa bangga la konon nye tu..


harap lama lah bertahan patung ni sebab sebelum ni aku pernah beli gak tp x sampai sebulan dah patah kaki patung tu..sekarang ni dah jadi tepang dah patung frozen yang aku belikan tu..langsung die x pegang n main..huhuhu sampai ati....dah dapat yang baru yang lama di lupakan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers