Jumaat, 5 Disember 2014

delima from egypt... sedap nyeeee


tu die..... merah membara x tk buah delima tu... hihi biasa la makanan ibu mengandung ni... buah delima ni aku beli kat wangsawalk minggu lepas..tp semalam baru dapat makan sbb kebizian..ceh bizi sangat la tu...

kalau korang nak tau aku teruja tau nak mkn buah delima ni sebab saiz die besar x sama mcam buah delima yg selalu kite nampak dan beli kat pasaraya.. aku beli buah delima ni berat da dekat 1 kg lepas tu besar..

kalau kopek isi nye mau penuh 1 bekas tu ..lepastu isi nye mmg rangup dan masam manis... sume budak2 kat bahagianaku,  aku panggil makan bersama2.. hihihi..

esok igt nak ke wangsawalk lg semata2 nak beli buah delima ni lg.. kalau korang nak tgk besar mana buah delima ni p la kat wangsawalk tu dan cari kat kedai buah tingkat 1... berdepan dengan kedai ape pun aku x igt tp mmg die jual buah2 je kat situ.. 

ok itu je nak cite..bye....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers