Jumaat, 5 Disember 2014

index livingmall di ioi city mall, putrajaya

korang dah pergi ioi city mall x.. sejak pasaraya ni di buka ni lah tempat aku berjalan2..hihih rajin kan aku...gagah lagi ibu mengandung ni berjalan2... lunch ari jumaat pun sempat lagi aku dan kengkawan berjalan kat sini cuci2 mata..

masa cuci2 mata tu adalah ternamapak 1 kedai ni nama nye index living mall.. dalam kedai tu semua barang2 yang di jual lebih kurang sama mcam kat IKEA.. so aku rasa lepas ni x payah lg la nak bersesak2 ke IKEA untuk survey2 barang2 perabot sbb kat sini semua nye ada... tp nak kata kalah IKEA x de lah ... so xnak ckp banyak meh aku bg korang semua tengak gambar2 yang sempat aku amik ye...






































ok itu je..so kalau korang free2 minggu ni p lah singgah kat sini..tp sure orang ramai biasalah tempat baru buka kan... 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers