Selasa, 28 Julai 2015

aktiviti ujung minggu

ok ni aktiviti ari ahad aku ngan wardah,.. konon nk buat sendiri tp bila die nampak je aku keluar kan tepung cepat2 die kemaskan mainan die..bukan main laju lagi terus ke dapur nak tolong aku..
 so di sebabkan x nak dicopkan sebagai kedekut aku bg la die buat dari awal sampai akhir muffin tu.. tp mmg menguji kesabaran sikit la,...biasalah budak2 buat kerja kan.... mesti bersepah punye...
 
 

so ni la hasilnye.. bila masa bakar bukan main semerbak bau muffin tu..aku pun teruje hihih.. korang nak resepi??? google sendiri la ye hahaha aku kemalasan nak menaip sbb dah tibe waktu balik.. hihi bye,... bye...



 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers