Rabu, 15 Julai 2015

wardah ke sekolah

ok ni gambar wardah nak g sekolah.. untk makluman sekarang wardah dah pergi sekolah..tercapai gak cite2 die nak ke sekolah... bagitau je nak masuk kan die sekolah terus excited die.. idea aku nk masukkan die kat sekolah ni datang time aku berpantang..ye la bila memikirkan lepas ni nak kene hantar dia dan adik die ke rumah pengasuh baik aku hantar die ke sekolah...kire xde lah die buang masa ddk je kat umah pengasuh...kalau pergi ke sekoalh ada gak lah ilmu yang die boleh belajar...



lagi pun aku perasan wardah ni x suke ddk uma org lama..nnt die bosan..tgk je la masa aku berpantang kat uma mak aku dl..dok tanya bila nak balik uma je... bila balik uma sendiri baru rasa selese....


ari pertama ke sekolah cikgu dah ckp yang die ni banyak mulut and riuh.. banyak pulak tu dok tanya soalan./.aku ckp kat en.suami haaa rasakan..selalu jenuh kite nak melaya die bercakap..ni cikgu lak yg kene jawab dia tanya.. tp bagus nye die ramai berkawan..kalau nak g toilet pun cikgu ckp die pergi sendiri x nak cikgu teman kan..dia ckp die dah besar hihihi..


sekarang kalau nak g sekolah ari2 bekal kan die makanan..selalu bl blk sekolah tanya die mkn x makanan yg aku bekalkan tu..die kata makan..x pun die akn jawab kawan2 yg makan..kawan2 siap pesan suruh bawa lg esok..hihihi... xpe la bia die makan kongsi ngan kawan2 meriah sikit kan.. kalau nak harapkan die makan sorang mmg xde la.. dan selalu nye bl blk dari sekolah die main jap lepas tu minta susu terus pengsan..haaaa senang keje mama.. 

tp xsenang mana pun sbb nak kene layan budak kecik nipulak... hihi kalau aku da letih sgt aku hangkut semua budak2 i masuk bilik ajak tdo..yg adik nye aku sumbat susu terus lalok hihihi...




 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers