Selasa, 7 Julai 2015

hari kedua bersama baby baru


tadaaaaa meh kite tgk kaki sapa yang comel lote ni... klu tgk rasa geram sangat nak gigit2 je kaki budak kecik ni kan.. ok ini lah kaki adik wardah..hmm x silap aku, aku x bagitau lg nama adik wardah kan.. eh dah bagitau ke lum..eh dah ke lum.. hihihi...



ok xnk bg pening meh aku perkenalkan... ini lah die NUR WAFIYYAH HUMAIRA BINTI MOHD YUSRI NOR.. haaaa ko amik nama anak ngan ayah je dah panjang berjeler...nama mama nye je yg pendek... kitorang panggil wafiyyah aje..tp nenek die suke panggil nama humaira...alhamdulillah wafiyya selamat dilahirkan pada 27 mac 2015 di hospital ampang dengan berat 3.2kg...


fuhh x sangka aku dpt melahirkan baby sebesar ini hihihi... alhamdulillah spanjang jaga wafiyyah die x banyak kerenah pun.. cume ms blk uma aku kat ampang die berjaga malam..tp kejap je sbb nak sesuai kan keadaan kan.. lepastu tido malam mmg x igt dunia laaa..kejut minum susu pun mata dok tutup je...



baby aku yg kedua ni rasa lebih bulat dari wardah..dl wardah ms kecik nampak kecik je..tp alhamdulillah kedua2 anak aku ni senang je nak jaga...dan alhamdulillah sampai sekarang aku masih nyusukan die dengan susu badan..walaupun mule2 dl agak payah dan terpaksa topup susu formula, tp lepastu aku think +ve dan akhirnya susu cukup utk baby walaupun jenuh gak nak bagi susu keluar.hihi


bila dah naik kerja ni tgk muke baby rasa rindu je kan..hishhh x puas nak main2 ngan die... 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers