Rabu, 22 Julai 2015

cubaan kakak untuk dukung adik

ok ini cubaan akak wardah untuk dukung adik die..waa ngeri je aku tgk nye..
sejak dr lahir lg adik die tu, die nk sangat dukung budak kecik tu..agak nye die peratikan mama n papa dok dukung adik so die pun nak dukung gak..
 


aku ada gak bg die dukung kejap je sbb die dok rengek2 nak dukung ..siap cakap kat aku...kejapppp je mama..kejap je... tp bila aku dah bg die dukung mmg die x nak lepaskan adik die tu huhuhu... betul2 kuat die peluk adik die..budak kecik tu pun mcm relee je diri di perlakukan begitu hahaha..



tp aku mmg x berani nak tinggalkan adik die berdue dengan kakak die.. sebab ape tau..sebab dalam diam2 die akan angkat adik die dan letak kat badan die..ada sekali tu aku tgk adik die dah beralih tempat.. siap wardah ckp mama wardah dah letak baby kat ats bantal..waa seriau je aku tgk...

lepas tu ada sekali tu aku kat dapur tinggal kan jap baby kat papa nye..biasalah kalau org laki ni kalau tido mmg xsedar..budak tu punyelah nangis kat tepi telinga die, die x sedar..sekali tu wardah datang siap dukung adik die..siap pujuk ckp jgn nangis mama kat dapur masak.. papa die sedar terus melompat tgk akak die dukung adik die..haaa baru ko tau... 

tp ape pun wardah ni tetap sayangkan adik die.. kalau adik nangis cepat2 die pujuk..tp datang angin die, die buat x tau je.. hahahaa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers