Jumaat, 13 Disember 2013

adat lah tu bertemu dan berpisah



Berjumpa dan berpisah adat manusia biasa
Hilang di mata tapi di hati tidak lupa
Berdoalah kita agar aman dan sentosa
Semoga kita berjumpa lagi lain masa


Berjumpa dan berpisah adat manusia biasa 
Hilang di mata tapi di hati tidak lupa 
Berdoalah kita agar aman dan sentosa 
Semoga kita berjumpa lagi lain masa 


Berjumpa dan berpisah adat manusia biasa
Hilang di mata tapi di hati tidak lupa
Berdoalah kita agar aman dan sentosa
Semoga kita berjumpa lagi lain masa


Berjumpa dan berpisah adat manusia biasa
Hilang di mata tapi di hati tidak lupa
Berdoalah kita agar aman dan sentosa
Semoga kita berjumpa lagi lain masa



aku dan nia ..last day 


huhu nk ngadu kawan opis aku yg nama NIA lepas ni dah x bertugas kat sini lg da.. die da tamat kontrak n xnk sambung kje lg da..huhuhu hilang ar sorang kawan..da sunyi sikit ..kalau x die la yg rajin kacau n panggil2 nama aku...last day aritu die ckp die sedih sgt nk berhenti dan paling sedih nk tinggalkan aku...huhuhu aku sebak je dengar tp aku ni masih nk kontrol cun lg xnk nangis depan die..tp bila time die nk blk n nak naik lif terus berlaku adegan nangis2...hahah x tahan aku buke pintu lif terus suruh die masuk n x pandang die...


entah lah aku rasa aku ni selalu je jumpa org baru dan bila da lama kenal n serasi pasti salah sorang akan tinggalkan aku ..huwaaaaa..xpe la mayb kite boleh contack lg..nk berjumpa selalu tu mmg payah lah....xpe telepon kan ada..dan tiap2 ari die dok coll aku kata rindu..hahahah...budak kecik ni...
hari ni orang kat opis buat majlis perpisahan die so dpt lah jumpa die kejap.. nia ni klu nk ikutkan mude lg baru umo 22 tahun..so baya2 adik aku je la..tp kan aku pk2 kan blk kawan2 aku semua nye mude2 dari aku.. mcm fatin umo die 23.. tiqah sama ngan nia 22 tahun.. su 26 tahun.. haaa aku la jadi kakak long diorang.. mayb bagi aku berkawan dengan diorang lg best kot dr yg berum,ur sikit..ye la klu berumur sikit ni aku rasa mcm banyak yg beremosi je..kalau kawan2 ngan yg mude2 ni gile2 sikit perangai nye..



tp aku ada berite sedih gak utk diri aku..dengar2 awal tahun depan akn berlaku rombakan staff kat opis aku..dan aku salah sorang yg akan di tukar kan ke tempat baru.. kalau ikutkan sebenar nye aku punye penempatan di kuala lumpur tp diorang pinjam aku secara pentadbiran duduk di unit kompetensi ..kalau nk ikutkan aku start masuk unit kompetensi dr 2008 hingga lah sekarang..kire2 dekat 5 tahun la kan.. kire sedih gak la bila nk kene tukar tu..huhuhu

tp aku rasa ada hikmah nye kot..ye la mayb lepas ni aku xde la terkejar2 nak g kje..kalau kat kl tu xde la nk kene bangun awal2 pukul 5 pagi pastu terpacak kat sungai besi pagi2 bute tu.. at least ada gak masa utk aku arrange kan wardah tahun depan...

aku be +ve je la mungkin tuhan dah aturkan perkara yang baik utk aku dan kerjaya aku.. bila da bertukar ke KL cara kerja aku dah berubah dan akan agak bz..huhuhu... 

doa2 kan lah yg terbaik utk aku dan family.. amin....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers