Isnin, 2 Disember 2013

langkawi...tunggu aku...


arini da gerak nak g langkawi..ada bengkel gubal soalan kat sana selama 6 ari.. semalam packing baju sampai pukul 2.30 pagi..dok pening kepala pk ape lah benda yg nak di bawa..last2 siap packing pening kepala jap tgk sbb beg gedabak besar n berat..huwaaaaaa..maut aku nk angkat nnt...

pagi ni g kje en.suami n wardah hantar..tu pun sbb kitorang terlajak bangun.. pukul 6.30 baru tersedar..ni semua gara2 tdo lambat la ni...

masa dalam kerete aku ckp kat wardah arini mama nk g kerja jauh..nnt wardah suruh papa kire sampai 6 ari baru mama balik yer..malam ni wardah tido ngan papa..papa buatkan susu, tukar pampers n tdo kan wardah.. mlm nnt papa peluk wardah tdo yer.. terus die angguk..waaa sedih i.. mcm2 pesanan aku tinggalkan kat en.suami n wardah..

masa nk turun kerete die salam n cium aku..pastu die ckp mama peluk..waaa terharu mama.. terus aku peluk die kuat2...belum bape jam da rindu ape kes ni????

ok lah ape2 aku update lg k... da ramai da dok oder barang kat aku.. padahal nk g sana sbb kerja bukan berjalan..hahahaah


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers