Ahad, 1 Disember 2013

happy sunday.. ms packing baju utk outstation




good morning..seperti yg kujangkakan....arini telajak bangun nasib tersedar cepat2 tgk sebelah..upe nye en.suami pn sama telajak cepat2 die bangun mandi g kerja semua.. aku tgk si kecik pn elok je nyenyak tdo.. lepas anta en.suami g kerja ( depan pintu je ) settle kan ape yg patut lepas tu sambung tdo.hahaha penat teramat sangat...

sedar2 je bila dengar suara si kecik tu panggil aku..mama...... mama wardah ada baby kan???? waaa ayat tu yg keluar dr mulut die bi bangun tdo..mane x tersedar aku.. tgk2 jam da pukul 9 pagi..gurau2 ngan wardah dl baru bawa die g mandi..arini die nk mkn lempeng..so aku buatkan die lempeng kurma..nasib die suke.. barang dapur uma x beli lg sbb en.suami ckp seminggu aku xde so mmg x berasap lah dapur nanti..

mcm2 mimik muke die buat


so tengah hari ni aku g bungkus kat kedai je la mkn....sambil2 tu bawa lah wardah jalan2 area uma..

petang ni kitorang cadang nk g alamanda jalan2..saja je meluangkan masa bersama sbb diorang nnt kene tgl kan 6 ari..mesti rindu nnt ngan my kesayangan..huhuhu



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers