Sabtu, 30 November 2013

pindah..pindah.. mari kite berpindah


arini agak penat sikit sbb tolong mak aku pindah uma..sebelum ni duduk kat sentul menyewa so lpas ni kene la aku berulang alik ke pinggiran batu caves lak..da lama duduk menyewa baru sekarang nak duduk ru,ah sendiri... kalau nk ikutkan uma mak aku ni da lama da siap tp die g bg org menyewa dl..bese la sebelum ni kan die kje so lg dekat la uma kat sentul ngan tempat kerja die.

banyak gak la barang2 yg die dok bawa puas dok ckp x ya bawa barang yg x perlu sbb yg duduk kat uma tu bape org je..

budak kecik  ni bukan main suke la bila bab pindah2 ni..semua kotak yg ada die g buat main... aduhaiii.. en.suami x dpt nk tolong sbb die kene stay kje sampai mlm.. pukul 1.00 mlm baru la die dpt amik aku.. tu pun aku lepak kat uma along aku dl...

Photo: Org sibuk pindah barang die sibuk main dlm almari...

ni comfirm esok telajak tdo ni sbb penat teramat sangat...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers