Jumaat, 8 November 2013

hari jumaat yg agak kelam kabut


Huh arini rs ms terlalu suntuk sgt..lepas lunch terus g latihan koir utk hari inovasi akan dtg..tau2 jela klu buat latihan xde la kejap comfirm lm..tu pn da pukul 5 aku minta excuse sbb bas aku da sampai...tp best gak lah berlatih koir sbb tenaga pengajar nya adalah cikgu vokal dr aswara..mmg betul2 dia ajar cr menyanyi dgn betul..

Ms lunch td sempat berlari ke alamanda.mmg da set nak cari kasut utk aku kasut aku kejap je rosak..sampai kan en.suami ckp beli murah ke mahal ke sama je..huhuhu... lg satu aku mmg tgh cari mainan utk wardah..dah janji dgn dia nak belikan mainan yg ada set vacum dan penyapu tp da byk kedai aku cari xde...kalau x jumpa gak aku beli online je...

Klu kat kedai toysrus tu mmg byk mainan tp cam x sedap lak kite dah janji tp x tunaikan...die lak dok tanya bl nk bg mainan tu lg x tergamak nak hampakan permintaan dia...

Hmm.ok la nak rehat jap dlm bas ni..kang klu blk xde nye ms nk rehat kne lyn si kecik tu dl mlm br leh rehat....


My new shoes terus pakai...bawah tu tgh latih koir

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers