Rabu, 13 November 2013

picnic yang tidak dirancang


semalam en.suami buat surprise datang opis siap bawa bekalan makanan..kata nye nak g berkelah..kebetulan die cuti semalam dan kene jaga wardah..wardah lak demam bg makan die xnk..aku lak mmg minta balik awal sbb wardah x sihat..masa die nk dtg jemput aku die ckp dia da masak..dia ckp jom kite g berkelah..sbb bg wardah mkn die xnk..mayb kalau bw makan kat luar die nk la kot.. aku pun ok je..tunggu lah en.suami dan wardah sampai...

sampai2 je wardah terus tanya aku..mama kenapa tinggalkan wardah..uit bila lak mama tinggalkan wardah..kan mama g kerja... kitorang cadang g mkn kat taman Wetland Putrajaya je..kebetulan aku balik time lunch hour mmg bagus sangat lah kan perut patut di isi.. samapi2 je kat taman terus en.suami keluarkan segala barang yg die bawa..siap bawa pinggan mangkuk, air utk minum dan air basuh tangan..hahaha bagus betul suami i ni..


aku tanya kat en.suami ms papa bawa barang2 ni semua wardah x tanya ke..die ckp wardah ada gak tanya dia tanya papa kite nak g mane.. en.suami ckp kita nak g berkelah lah..hihihi

walaupun lauk simple je en. suami masak tp tetap sedap..mana x nya udang galah masak lemak dan ayam goreng masak minang..nasi lak 1 periuk die g bawa dan minuman kitorang masa tu air limau asam boi..mmg terbaik ar suami aku ni..


Photo: Picnic yg x di rancang

tp wardah x makan banyak sangat pun mayb tekak die rasa x sedap die dok main je keje nye..abis je mkn terus kitorang anak beranak main sorok2 kat situ..hahah mmg xde keje langsung..konon2 nye nak bg wardah keluar peluh so boleh lah cepat baik demam...budak kecik tu pun ape lg mmg ligat la..mcm2 ragam die..

Photo: Demam demam pn ada hati nk main

Photo: Main sorok2 bg keluar peluh tu


habis makan dan main2 terus kitorang balik uma memandangkan mata budak kecik tu dah makin kuyu...tp bila sampai uma bukan die yg tido papa die yg tido...kesian penat sgt yer masak sampai letih.. hihihihi



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers