Khamis, 28 November 2013

shopping online utk aku n wardah



x lama lg kite da nk masuk bulan 12 da..waa kejap je masa kan..akhir2 tahun ni macam bese la pasti ramai tgh berkejar2 nak settle kan kerja..mcm aku ngah bz dok update detail calon yg da amik exam aritu lepas tu ngah prepare barang utk bengkel minggu depan...yeeee minggu depan unit aku ada buat bengkel gubal soalan kat langkawi..ape lg kite berjimba2 la sambil berbengkel..sori la ye en.suami n wardah mama x dpt bawa kamu berdua..agak lama la gak diorang kene tinggalkan..huwawawa

ok stop cite pasal kerja..nak cite aritu aku da janji nak beli kan wardah mainan yg ada vacum dan penyapu tu kan..last2 jumpa gak tp aku beli kat online je la sbb cari kat pasaraya semua nye x jumpa... harga utk cleaner set RM75... aku beli kat FB..so pada sesape yg berminat nak beli mainan and telefon leh ar tgk kat pagi akak ni ye..nama die Yanti Idris Full .. aku pernah beli tab utk wardah ngan akak ni..alhamdulillah da masuk 1 tahun lbh masih berfungsi dengan baik dan paling aku suke akak yanti ni rajin menjawab semua soalan kalau kite x paham..

Photo: Yeah brg wardah da sampai..lps ni jgn berebut vacum n penyapu dgn mama.... Yantie Idris Full thanks yaa
lepas ni jgn berebut vacum ngan penyapu dengan mama yer..

utk aku lak, aku ada shopping baju dan seluar .hihihi da gaji ni biasa lah jadi rambang mata..kebetulan nk berjalan ke langkawi so harus lah shopping baju sehelai dua... aku beli baju ni kat intagram hermosawear baju2 dalam ni semua nye cantik2..kalau aku tgk mmg juling mata..

Photo: Tq kak, saya jual dgn hrga tersebut. :)

lg 1 skang ni aku tgh usyar 1 kasut pump shoes..aku tgk cik fatin kite pakai mcm cantik je...macam smart je... so dalam ati ni dok berkobar2 je nk beli...try gak usyar kat internet banyak lak pilihan..antara design yg aku berkenan mcm dalam gambar ni...



wau pink colour
ni nampak mcm smart gak


ishh banyak lak pilihan..tp aku ni ckp je nk pump shoes tp nnt last2 g beli kasut yg lain lak..bese ar bila depan mata dah banyak pilihan.. hmm esok lunh lama so mcm ada niat nak shopping kasut kat alamanda je...


tp kan dalam aku dok usyar2 design kasut leh pulak ternampak kasut yg lain dari yg lain.. kata nye tu rekaan kasut terkini wanita..













haa lain mcm je kan design kasut nye..nak pakai pun mcm takut kukuh ke ngan kaki..hahaha.. ok la ape2 pun thanks pada en Google sbb bg gambar seperti di atas ye...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers