Jumaat, 8 November 2013

entry khas utk pembaca blog ni...



setiap pagi dah menjadi rutin harian aku akan cek email dl sebelum start buat kerja kat opis..ada 2 email yg patut di buka email jabatan dan email personal aku... sekarang ni kalau kat jabatan aku semua memo2 kebanyakan diorang akan maklumkan melalui email..so mmg wajib lah kene semak email..kalau nak harapkan surat mmg lambat sikit ar nak terima...

tapi arini aku nak cerite pasal email personal aku..ada 2 komen aku dapat dari blog aku berkenaan ape yg aku tulis kat blog tu..aku x pasti org yg komen tu org yg sama or org lain..tp rasa nye mcm org yg sama je..

due2 komen tu mcm gambar kat bawah ni ..



ok itu die email yg aku terima berkenaan blog aku.. ok ar meh sini aku nak gitau pada semua pembaca blog ni ye dan kepada 2 org yg komen tu..

tujuan aku buat blog ni bukan nye serius sangat sbb aku hanya suka2 je buat..dan kebetulan aku mmg rajin menulis diari dari alam persekolahan so aku anggap buat blog ni seperti diari aku..so dah tentu2 lah story yang dalam blog aku ni banyak berkisahkan hal2 aku, anak aku dan keluarga aku....

berkenaan dengan ahli2 yang follow blog aku ni lak aku x pakse pun diorang follow blog. dan aku mmg x promot blog aku ni kat mana2 blog or page pun sbb tu ar x ramai yg follow..sbb tu la korang boleh tgk berapa ciput je ahli dalam blog ni..aku x kisah pun pasal ahli2 blog ni sbb bg aku tujuan aku tulis blog ni hanya utk tatapan aku dan sebagai kenangan aku ngan wardah..aku nak abadikan setiap masa aku dengan wardah dalam blog ni...

berkenaan ngan blog ni boring or syok sendiri tu aku no komen lah..sbb mcm aku bagitau td aku anggap ni sebagai diari aku dah tentu2 lah aku syok sendiri tulis dah nama nye diari..

so pada sesiapa yang dok cakap bosan lah.... syok sendiri lah..... xde info ke or wahteverrrrrr aku x kisah..korang di persilakan keluar dari blog ni dan x payah lah baca... bagi aku kalau x suka tu diam2 sudah x payah lah banyak2 bunyi...

kalau rasa diri tu bagus dipersilakan buat blog sendiri dan korang baca sendiri ape yg korang taip..x payah sibuk2 hal org...

ok itu je aku nak kepohkan.. xnk taip panjang2 kang banyak lak komen aku terima pasal blog aku ni...


1 ulasan:

  1. ish.. ada gak orang cmni yek.. suka ati la ramai follower ke tak..
    blog ni ok apa.. bnyk gak resepi i follow...kikkiki ignore je orang yang menyakitkan hati tu...
    tp cmner dia boleh sampai kat blog u. kalau blog ni tak popular kan... ermmmm....

    BalasPadam

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers