Khamis, 5 Disember 2013

hari ketiga di langkawi

sedar x sedar udah 3 ari aku berbengkel kat langkawi ni.. masih seperti biasa menyiapkan tugasan yg diberi.,tp aku xle nk buat sekarang gak kje kene blk opis ngadap pc aku sendiri baru leh siap kje..sekarang ni tgh tgu soalan dari penggubal soalan aje..


Photo: C this gurl sgt fokus siap kn tugasan...MSs FatYn tolong siapkan kje anda secepat mungkin k
sian budak ni tension byk kje nk kene siap kan hihihi

semalam nk cite aku sedih n nangis bila dengar suara wardah dalam telepon..huhu teru rasa rindu n nak peluk die..en.suami coll semalam ckp wardah Tanya mama mana and die suruh aku dodoikan wardah dalam telepon sebab die xnk tido.. bila aku dengar suara die aku borak2 ar ngan die pastu ajak die baca doa lepas tu suruh lah die tido..masa tu au dengar die tanye kat en.suami, papa...mama suruh tido ke?? en.suami jawab lah iye,terus wardah g masuk tido...waaaa sedih lak x dpt peluk die tido..selalu kalau die nk tdo die mst tarik tangan aku masuk dalam bilik...


Photo: En.suami coll td gtau wardah tye mama mane...pastu en.suami suruh dodoikn wardah tdo dlm tpon...mama pn borak2 ngan wardah n suruh die bc doa tdo...lpas bc doa tdo bru lah die nk tdo..tp x tahan nye die leh tye papa die, papa....mama suruh tdo ke??? Bl papa ckp iye bru la die terus tdo...alahaiii wardah, rindu mama kat kamu....
rindu dekat wardah
da lama dalam setengah jam tu aku coll en.suami balik tye baby da tdo ke..die kata x tido lg..baru lepas salin pampers die berak2...lepas tu die pas telepon kat wardah..wardah ckp mama,,,, wardah sakit perut..alaaa hai.. aku ckp nnt minta papa tukar pampers n letak ubat kat perut ye...lepastu terus die ckp kat papa die papa mama suruh tukar pampers..terus aku dengar en.suami mcm marah wardah kan da tukar pampers buat ape buka lg..huwaaaaa aku silap ar..aku igt wardah x tukar pampers lg da x pasal2 die kene marah..terus aku dengar suara wardah sendu2 nangis..time tu mmg die x cakap dengar suara die je..aku terus jd sebak n nangis.. terus mesej en.suami ckp jgn ar marah wardah mama yg silap..igt kan die x tukar pampers lg..sian die..

en.suami ckp die x marah tp die ngada2..mmg la die ngada2 nk perhatian..huhuhu..xpe la wardah nnt mama balik mama layan wardah puas2 yer..

pagi td aku mesej en.suami tye wadah da bangun belum..die kata arini die bangun awal dan x nangis...siap tye papa kite nak g mane..bila sampai kat uma maklong die terus die happy..

aku rasa die sunyi n xde kawan dekat uma tu pasal die selalu merengek2 n nangis2..biasalah budak kecik nk perhatian.. xpe ye wardah tunggu mama balik ari sabtu ni yer..nnt mama maian2 n tido ngan wardah tau...

huhuhuhu..

semalam x banyak aktiviti aku buat sbb siapkan kje yg patut..malam lak g kat pasar mlm area kuah ni..x banyak pilihan pn sbb dalam pkukl 9 lbh banyak kedai da nk tutup..nasib la malam semalam dinner mkn kat hotel ok sikit..ada sushi kire ok la tp biasa je la sushi die..sedap lg aku buat..hahahha.. ok la arini nk g cari cokelet n barang2 yg org kirim.. abis ar banyak barang nk kene angkut bawa balik.. tp kali ni aku target xmo beli cokelet banyak2 nnt kene marah ngan en.suami..die awal2 lg da pesan jgn beli banyak2 nnt xde org nk mkn..hihihihi

Photo: Dinner mlm ni mkn sushi je..

Photo: Mkn ni sambil lyn 'playboy' itu suami aku

ok bye

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers