Selasa, 7 Januari 2014

CUTI - CUTI BERSAMA FAMILY




semalam aku amik cuti sebab kene jaga budak kecik sorang ni..kebetulan akak ipar aku ada appointment ngan doktor dan kebetulan gak si kecik x sihat gak..da 3 hari die demam semalam die selsema lak... agak nye nak beralih tahun kot tu yg demam teruk kali ni..hihihi...

insyaallah minggu depan lak aku nk g bercuti ngan wardah n en.suami... ala g bercuti dalam Malaysia je...ishh cerite bercuti akhir tahun aritu x update lg..tgu ye mood x dtg lg...

kali ni kitorang pilih bercuti kat gold coast morib je sbb nk gune voucher yg kiteorang beli masa Matta Fair... sangat berbaloi ar gak beli voucher tu sbb percutian tu utk 2 hari 1 mlm siap sarapan n dinner sekali..lepas tu leh masuk theme park utk 4 orang... bilik setakat ni survey2 mcm ok je.. 

tp xle nk ckp banyak kene tgu minggu depan ye.. da bercuti nnt aku update story n gambar k..
orang dok ckp aku asyik amik cuti je..aku senang je jawab cam ni..ye laa cuti la sementara boleh cuti..kang da tukar tempat kerja payah ar nk amik cuti..hahahahha....

tp kali ni nk g cuti pun en.suami yg bunyi dulu...ye la die pn bukan senang nk dpt cuti kan..awal2 tahun ni la waktu kitorang nk bercuti...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers