Isnin, 13 Januari 2014

lunch hour di alamanda


hari ni rasa malas sangat nk buat kerja kat opis..mana x nye ramai yg bercuti so sunyi je opis..aku ni pk nk kene siap kan kerja je sbb nk bercuti lama kalau x mmg arini pun aku nk amik cuti terus..

di sebabkan arini mcm line clear je opis so aku ngan geng g ar alamanda..tekak ni tibe2 rasa nk mkn sushi tp rasa nk mkn yg lain gak..so kitorang pun g ar mkn kat Black Canyon Coffee.. makanan die not bad la kenyang sesangat ar sbb kitorang oder lauk..tp nasi die sikit je aku rasa..tp dalam sikit2 pun kenyang gak la perut ni..gambar mknan mmg aku x amik lah sbb perut da keroncong sesangat...

Photo: Perut da lapar giler

settle mkn leh lak singgah sushi.. tu la di nama kan nafsu....main pilih je masa oder sampai opis x terusik 1 pun lg..hishhh..xpe2 kalau x abis leh bawa balik bg wardah mkn..die mmg suke kalau mkn sushi2 ni... hihihi


oh ye esok aku da start cuti..yeeee nk g holiday ngan family..kebetulan esok pn en.suami cuti so rasa2 mcm nk bw die g ikea..rasa teringin lak tgk design2 perabot kat ikea tu..agak2 die setuju ke x ye....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers