Khamis, 2 Januari 2014

tahun baru..anniversary ku....


salam n good morning... rs lama benar aku bercuti kali ni..hari ni baru naik kje..tu pun ada hati nk cuti lg tp ku tahan juga jebat..hahaha..alhamdulillah masih bernafas di bumi ALLAH dan selamat balik dr bercuti.. segala2 nye berjalan lancar dan rasa mcm xnk balik Malaysia je nk bercuti lg..sbb blk Malaysia otak mula rasa serabut balik pk banyak2 benda..huhuhu

hari ni mesti ramai mak2 n bapa2 amik cuti sbb nk urus kan anak2 diorang sekolah kan..maklum lah hari pertama sekolah hari ni..aku insyaallah tahun depan lak baru nk uruskan wardah sekolah..tu pun masih dalam perancangan lagi..

pagi ni wardah bangun awal la sesangat2..pukul 4 pagi da bangun kacau mama die minta tgk upin ipin..di sebabkan mama die x larat nk buka mata mama bg die pegang henpon je..tgk la upin ipin dalam henpon.. pastu boleh lak die bebel2 kat tepi telinga aku..waaa tension mama.. last2 tgk jam da pukul 5.30 pagi nak x nk kene gak bangun pagi siap2 g keje..igt kan budak kecik sebelah da tido upe nye celik mata die..segar bugar je..siap ckp mama...wardah nak hantar mama g keje ye..waaaa anak aku ckp mcm tu la...

hari ni en.suami off day so boleh lah bawa wardah sekali hantar aku g keje...igtkan dalam kerete die nk tido upe nye x..tp rasa2 badan die mcm nk demam je semalam 2x die muntah..lepas tu boleh ckp kat aku mama, perut wardah masuk angin la..waaa pandai nye... rasa nye baru seminggu tinggalkan die tp mcm2 ayat baru keluar kat mulut budak kecik ni.

oh ye sebelum lupe semalam anniversary aku yg ke-4..alhamdulillah jodoh kami masih panjang lg... harap dapat menempuh segala dugaan bersama dengan penuh kesabaran dan akan kekal sampai bila2... wardah lak da nk masuk 3 tahun bulan 2 nnt..rasa mcm cepat sangat masa berlalu kan..

aku??? hurmmmm kepala ni dok pk pasal nk bertukar ke tempat kerja baru..hhuhuhuh sampai x lene tido aku mlm td dok pk pasal pertukaran ni..en.suami pn perasan muka aku malas nk g kje bila pk pasal benda ni..huwaaaa..rasa nk berhenti n apply kje baru je.... tp en.suami ckp sabar lah..mana tau kat tempat baru nnt leh serasi n dapat kawan baru..itu ayat2 semangat die pagi td..huhuhu...

harap2 lah kan..kalau ikut kan aku mmg aku nk apply kje baru yg sesuai ngan jiwa aku tp bila pk prosedur yg leceh terus terbantut..xpe lah tuhan lebih tahu yg terbaik utk umat die...

k la stop cni dulu ye..cite pasal percutian tu nnt aku update ye... sekarang mood betul2 ke laut cina selatan..hihihi.. k bye






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers