Isnin, 13 Januari 2014

teman orang ngidam mkn sate perut


ari sabtu aritu ada org sakit ngidam mkn sate perut..nak tau sape?? sape lg en.suami la..da 3 ari die dok demam berjangkit ngan si wardah..tapi kali ni mmg teruk die demam.. mmg jarang die nk demam lama mcm ni..selalu 1 ari je demam mkn ubat da ok.. ni da 3 kali g klinik amik ubat masih x ok2 lg demam.. aku takut denggi je tp bila cek doktor x ckp ape2 pun..

ari sabtu aritu pagi g kerja gak lepas tu dalam pukul 9 pagi aku dengar ada org buka pintu uma tgk2 die balik sambil pegang plastik ubat..kata nye dpt mc sbb x baik demam.. so 1 aritu die tido je la.. wardah pun xde la banyak ragam die aritu agak nye die paham papa die x sihat so x le kacau...

petang tu tgk mcm die da ok sikit die ckp nk mkn sate perut..die ckp jom ar g mkn sate mama belanja ye.,.amboi22 bukan main manja lg org demam ni ye..tgu la kalau aku demam nnt aku nk ngidam benda mahal2 nak suruh die belanja..hiih

so kitorang g ar cari sate hj samuri..tp xde la aku nk g kat kajang tu..g kat area MRR2 tu je..kan sekarang sate Hj, Samuri tu da buka banyak cawangan so senang ar nk mencari nye.. sampai kat sana kitorang oder 5 cucuk sate perut khas utk die je..lepas tu aku oder sate ayam dan daging 5 dan 10 cucuk... xnk oder banyak2 nnt x abis.. lepas tu umpan wardah ckp nk mkn ABC mcm upin ipin x..terus die ckp nak..aku ckp ok tp duduk diam2.. x sampai seminit duduk die dok tanya mana ABC mama.. mau dlm 10 minit tu banyak kali die tanya.. bila sampai je ABC terus gembira sbb tgk ada seketul aiskrim kat ABC tu..seketul Aiskrim tu die sorang je la yg mkn...






disebabkan org sakit tu x larat nk bercakap so kite buat x tau je la kat die ye..mama layan wardah je la mkn sate hihihi... abis mkn sate leh lak die minta mainan yg ada org jual kat luar kedai..nak x nk aku suruh tanya en.suami dl..dengan harapan wardah pau la papa hihihi.. last2 en.suami g tgk ape yg die nk lepastyu terus bayar...







ala bukan ape pun die beli cume lampu yg berbentuk rama2 tu je..die tgk budak2 kat situ beli terus die nak.. bila bawa masuk kerete terus cantik lampu tu sbb dalam kerete kan gelap...lepastu bising mulut die cakap mama cantik x lampu wardah..hihihi.. ape2 la nak oi..asal kan ekau gembira..sampai je uma terus die tido..langsung x igt mana letak nye lampu die tu.. hihi







Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers