Khamis, 6 Mac 2014

berkayak keliling pulau pangkor

barang2 yg aku bawa

arini aku join kelab sukan opis aku utk g berkayak keliling pulau pangkor..hahaha keje giler aku buat..dah lah x pernah pergi tp di sebabkan nak cukupkan kursus aku pergi gak..nasib lah geng2 yang join aktiviti ni ada yang aku kenal dan budak2 unit aku pun join sekali..tgl lah bos aku sorang2 jaga opis..huwawawa

aktiviti ni start ari khamis sampai ari ahad...semua barang aku g angkut bawa sampai x larat nk angkat beg tu...yelah badan kecik tp beg bukan main besar..tp bila tanya en.suami die ckp xde lah ok la beg x besar pun... ye laa tu..

so terpakse lah tinggalkan wardah..ari ahad kite jumpe ye sayang...semalam die selseme dan badan panas sikit...huhu sian lak die..







Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers