Isnin, 17 Mac 2014

semoga arini lebih baik dari ari sebelum ni


salam..selamat pagi..arini mate terasa penat sgt sbb x cukup tdo..tp gagahkan gak g keje..kalau ikutkan mmg xnk langsung g kje sbb x nk ngadap muke "org" tu.. ari jumaat aku da berpindah tempat..biasalah tempat aku tu "dia" nak sangat..amik lah aku x heran pun..ko suruh aku pindah dari tempat tu last2 bos aku suruh aku duduk dalam bilik... mmg langsung xkn nampak muke "dia" lagi...

heran aku selama ni aku x pernah kacau idup org lain tp ada gak makhluk yg x puas ati ngan aku..depan je nampak baik diam bukan main padahal belakang bukan main tajam lagi mulut ko ye..xpe la tu semua akan di balas oleh ALLAH..ko kene igt hidup ni ada masa kite di atas ada masa kite di bawah..kalau x kene kat ko mane tau akan kene kat anak, laki dan keluarga ko..aku xnk doa ape2 cume minta ALLAH je yg akan membalasnye...

so arini pagi2 aku masuk keje terus masuk dalam bilik terkurung sorang2..huwaaaa bosan....kawan2 yg lain pun dah berpindah tempat gak so lepasni jarang lah nk lepak2 ngan dorg borak2...xpelah lg pun aku kat sini pun dah x lama sbb " dia" dah suruh bhg service percepatkan pertukaran aku..ntah ape yg x puas ati pun x tau la...padahal aku x pernah langsung berurusan ngan "dia"..

giler agak nye "dia" ni....huwawawawa..k la xnk serabutkan mood aku pagi ni..baik aku buat hal aku je...dari pk pasal "dia" baik aku update blog aku ...ok bye

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers