Isnin, 24 Mac 2014

DESS / JUBAH KANAK - KANAK



sebelum aku melalut panjang2 meh aku tunjuk kat korang model kecik aku ye...










amacam comel x model x berbayar aku ni..hahaha.. ok la baju ni aku saja je beli utk wardah konon2 nye nak bg sedondon ngan aku kalau nk kua g mana2 majlis... tp aku rasa x sempat g majlis lg budak kecik ni dah sibuk2 nk pakai..aku ckp baju ni utk hari raya baru lah die x pakai..die kata ok simpan raya nnt kite pakai..hihih

dress ni mmg cantik dan kain die lycra mmg citarasa aku lah...aku amik saiz 4 tahun utk wardah sbb korang tgk lah badan die ni..xde makne nye lah nk amik saiz 3 tahun..tambah2 lak perut die yg "tembam" tu..

mule2 masa sampai dress ni aku tgk labuh takut gak wardah x muat tp alhamdulillah bila dah sarung kat badan die ngam2 je..haaa lg satu nk habaq aku beli baju ni 1 set sekali harga dengan tudung n inner die tau..so xde lah aku pening2 nak cari tudung utk die..korang ckp je nak tudung colour ape comfirm ada punye..hihhi

ok lah xnk ckp banyak sbb keje aku pun tgh banyak menunggu tu..kalau korang yg ada anak gegirl n dok mencari dress yg mcm wardah pakai ni korang leh tgk dan oder kat page kak Nova Leni  ni ye..

selain dari dress ni die ada juga jual trolley bag utk budak2 yg mmg shooooomel sgt..aku nk je beli tp da banyak beg kat uma aku tu mau mengamuk laki aku klu tau aku beli lg..hihi

so aku ucapkan selamat bershopping...

psssstttt...aku sekarang tgh mabuk shopping online... dan lg satu kalau ada sesape yg nk cari model kecik yg kat atas tu leh ar contact mama die...huwawawawa


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers