Ahad, 9 Mac 2014

doakan pesawat MH370


Alhamdulillah akhirnye berjaya aku berkayak keliling pulau pangkor..arini br abis tu pn pkul 8.00 br sampai opis..mmg syok nnt aku update cite ye

Sebelum tu mari kite sm2 doakan utk mangsa2 dlm pesawat MH370 semoga selamat dan dpt ditemui semula..aku br dpt tau news ni sbb selama berkursus henpon aku xde d tgn....henpon kitorang semua di pegang oleh fasilitator dr start sampai abis kursus...

Mmg sedih bl bc berite psl pesawat ni...lg sedih bl tgk ahli keluarga mangsa yg sdg menunggu berite mangsa..x dpt nk bayangkan mcm ne klu ahli keluarga aku yg terlibat dlm nahas tu...nauzubillah.minta jauh...

Semoga akan ada keajaiban dan sama2 kite berdoa moga ALLAH berikan petunjuk kpd kite...amin....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers