Khamis, 19 Jun 2014

AGAK LAMA MENYEPI


salam... lama x jenguk blog ni dek kerana kebizian dan masalah kesihatan..
baru2 ni aku dilanda demam yg agak teruk mengalahkan org yg mengandung..arini baru dapat masuk opis tu pun simptom2 muntah masih ada lg..ok jgn ckp aku pregnen ye sbb agak mustahil aku pregnen skang ni..huhuhu ( sedih harap sgt tp x menjadi )

masa aku demam wardah lak berjangkit ngan aku..tp die tu demam ke x demam sama je aktif nye penat + semput aku melayan die kat umah sepanjang cuti sakit ni..arini  nak x nak terpaksa gagahkan diri g kerja dan hantar die ke pengasuh walaupun badan die panas lg...

Photo: Kesian die berjangkit demam ngan mama..nk bw g klinik nangis2 xnk siap ckp xnk jumpa doktor..so g klinik amik ubat je la...
budak kecik yg demam tp aktif lasak

aku nak tanya ar ada sape2 tau x ape sebab kalau kite rasa sakit kat belakng ni ye..tulang belakang aku rasa sakit2 sampai ke tulang punggung..mmg x tertahan rasa nye..sampai kan semalam minta en.suami urut pun aku x tahan menjerit2 nangis tp nak gak suh die urut..hiihi...org kata kalau sakit2 tulang belakang tu tanda nye kencing kotor..betul ke..skang ni pun aku duduk pun beralaskan bantal..kalau x mmg sakit ya amat la...huhuhuu

ok la xle cite lama2 kat sini sbb aku da mula rasa mual2 ni..dari pagi td dok rasa mcm ni tp xde lak nk keluar isi dalam perut ni..aduiii dugaan apa lah kali ni ye.. hope cepat lah berakhir..

p/s : kalau lah betul pregnen kan bagus..tp tu semua hanya mimpi..huwaaaaaa




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers