Jumaat, 24 Oktober 2014

Malaysian Vendor Festival di PICC Putrajaya


yeahh lunch hour td terjebak aku ngan kengkawan g ke vendor festival ni... saja2 je nk cuci mata sebab dah dekat sgt ngan opis aku kan...kebetulan jumaat ni rehat lama.. singgah ler kite lelama kat sini...

sebelum sampai ke pintu masuk tu mcm biasa ar ke daftar dl kemudian ape lg..kite klik..klik ..lah amik gambar



eh..eh..mcm dah lama je x letak gambar empunye blog sendiri kan..selalu letak gambar cik wardah kite je...aku post gambar ni kat fb ada org tegur pregnant ke..hahah dah nampak ye perut tu.... ( mmg x umumkan pn yg i ni pregnant..org tertentu je tau )


masuk2 je kat pintu masuk tu terus ternampak tudung pearl haya..kawan aku ape lg.. terus serbu.. murah gak arge nye sbb minggu lepas aku g kedai die kat bangi gateway sehelai RM170++..Arini die jual murah 3 seratus  ataupun 2 seratus..menangis ar kawan aku yg beli minggu lepas..tp arini die beli gak tudung tu x leh lepaskan peluang yg ada...aku??? hihi masih tahan diri x terjebak beli...



aku terjebak memposingkan diri je kat kedai tu... di sebabkan mak ni mengandung so kene lah tangkap gambar sambil duduk..x larat nak diri lama2..



dalam festival ni banyak gak la diorang jual baju dan juga tudung..ada 1 baju tu mmg aku betul2 minat tp terpakse lupe kan aje sbb baju tu x muat ngan keadaan aku sekarang..kang beli gak bila lak nak pakai nye..huhuhu..biasalah badan makin kembang... 



dalam banyak2 gerai yg dekat situ aku tgk ramai yg dok kerumun kat gerai aidijuma..siap berkampung lg kat bawah mcm kat dalam gambar ni..bila tanya dorg ni rupe nye beli secara borong..mayb ni semua penjual2 online kot..aku tgk pun naik geram sbb cantik2 tudung die..



selain dari jual baju dan tudung ada gak yg jual makanan, bunga2 dan barang2 baby..haa pada yg bawa anak2 takut x boleh fokus nak bershopping tu boleh lah letak anak2 korang kat tempat khas kanak2...x silap aku bayaran ikut hour..1st jam pertama RM5...anak2 akan bermain mak n apak lak boleh lah bershoping dengan senyum lebar..

ok lah ini antara kedai2 yg sempat aku tangkap gambar nye ye..







dan ini pulak adalah senarai vendor2 yang turut sama menjayakan malaysian vendor festival..haaa korang baca satu2 ye,..kot2 ada yg berkenan di hati..





opssss mcm biasalah bg laluan sikit kat mak buyung nak berposing ye...




so pada yg free mingu ni moh ler kite singgah ke PICC Putrajaya cuci2 mata...tp sebelum tu baca doa banyak2 dl ye takut abis semua korang borong nnt... hihihi...ok bye



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers