Rabu, 1 Oktober 2014

salam takziah

ari selasa aritu aku dpt berita husband kawan opis aku kemalangan dan meninggal dunia..sgt2 terkejut bila dengar berite tersebut..asben die baru je balik dr malaysia setelah lm bekerja die luar negara..dan x silap aku x sampai sebulan diorang dpt duduk bersama..mmg sangat2 terkejut bl dengar berite tu.. aku x dpt bayangkan mcm mana keadaan die time tu..aku x dpt nak ziarah die sbb time tu aku tgh handle exam nak lari pun x boleh..cume minta kawan2 opis sampai kan salam takziah je kat die...

bagi aku dugaan yg die lalui ni amat besar sgt..ye ar umo die muda lg tp dugaan yg di terima nye sgt berat..mayb ALLAH tahu die seorang yg tabah dan dapat menempuhi dugaan ni..dan dia adalah insan yang terpilih..

walaupun aku jarang bertegur dgn die tp satu masa dl aku dan dia sangat rapat dan banyak berkongsi cerite... moga dia dapat kuatkan semangat die...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers