Jumaat, 24 Oktober 2014

mulakan hari anda dengan susu..

sekarang ni nak x nak aku kene gak minum susu....klu x di sebabkan pregnant mmg idak ler aku nak minum susu.. bukan kata x boleh minum tp di sebabkan penyakit MALAS tu yg jd cam gitu...

ini pun dah berapa minggu skip x minum susu..sian kat baby.. arini ada kesedaran sikit nak minum susu lepas baca artikel betapa pentingnya kalsium utk ibu mengandung.. hish..hish...nasiblah kat opis ni mmg da standby kan susu utk aku minum..





muke macam kene paksa minum susu je..hihih xpe2 demi anak dalam kandungan ku paksa kan juga... sekarang ni aku perasan kalau bangun pagi2 masa gsok gigi mmg x sah kalau x berdarah..tu petanda yg aku dah berkurangan kalsium...baby dah amik sikit kalsium mama nye...so lepas ni kene lah rajin2 minum susu ye mama..


lepas je minum susu laju aje tangan ni dok capai bekas pn.atiqah yg berisi apple asam boi... nak lak die letak kat meja aku mmg laju ar mulut aku mengunyah nye.. kalau nak tau minggu ni kerja aku dok hentam mangga asam boi aje...fuhhhh...tp xleh layan sgt benda masam2 ni org ckp x elok..lepasni mama kene kurangkan pengambilan benda masam2 ni ye...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers