Selasa, 11 November 2014

alhamdulillah... murah rezeki


semalam murah rezeki dapat ole2 dari sabah dari 2 org..hihihi.. alhamdulillah.. keronsang kat bawah ni dapat dari Pn. Biza.. baik sungguh lah die ni..aku kirim belikan ikan bilis sekali aku nak bayar die kata x payah..siap bagi keronsang lagi tu.. mmg baik sgt lah die ni sbb orang nye sgt lah suke bersedekah dan memberi.. mmg murah lah rezeki die..

kalau pergi mana2 mst die akan belikan ole2 utk staff..ada pernah aku g bengkel kat langkawi sekali dengan die,die siap belikan cokelet utk setiap bahagian and suruh aku edarkan kat diorang semua.. moga bertambahlah lagi rezeki die..



keronsang bawah ni lak aku dpt dari Cik Chelvi.. die pun baru blk dr sabah sbb jaga exam.. selalu kalau jumpa aku mst tanya aishah kalau ada kosong utk jg exam panggil i tau.. bln ni die last sbb nak pencen so aku bg lah die can berjalan2.. die ni pun baik gak aritu pergi bercuti di India balik2 tu datang bilik aku terus hulurkan ole2..laaa terharu aku sbb igt gak kat aku...


alhamdulillah murah rezeki.. orang memberi kite merasa.. moga diorang semua ni di murahkan rezeki dan di panjangkan umur.. amin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers