Jumaat, 14 November 2014

pengganti baru


alkisah arini ajak kengkawan ke alamanda semata2 nak cari kasut baru utk kaki aku yg semakin mengembang ni... dan salah satu faktor lain kasut yg aku dok pakai ke hulu ke hilir ni dah parah sangat dah..haaaaa tgk punye la sayang nye aku kat kasut ni sampai da ternganga kasut tu baru lah ada hati nak beli yg baru...
nampak x ada mulut kat tapak kasut tu..hihihi


kat uma tu ada je kasut lg tp sume jenis tinggi amat x sesuai ngan ibu mengandung mcm aku ni..jenuh gak lah cari kasut yg sesuai dan selesa ngan kaki aku ni tp x jumpa gak..dengan masa yg agak singkat mmg xde lah aku nak jumpa..last2 utk sedap kan hati aku beli gak lah 1 kasut sebagai pengganti kasut lama... tunggu lah cuti nnt aku g pusing lama2 kat kedai kasut cr yg sesuai utk kaki dan pakai utk g kerja... buat masa ni kite pakai je dulu kasut ni ye...




pastu arini i baik ati cuci2 mata masuk kat PDI nampak baju en.suami..so ape lg laju je la membeli..tshirt je pun tp ok lah sebab 2 helai RM39.. sian tgk en.suami tu dok pakai baju yg sama je..sume baju jalan die  bantai bawa g kerja.. kadang2 geram gak.. ni aku beli yg baru jgn x pakai sudah... ada gak baju girl RM39  konon nye nak beli utk diri sendiri tp malas la plak sbb tgk keadaan perut yg makin mengembung ni... simpan je lah duit beli baju pregnan lagi berbaloi kot..hihi





mata ni dok usyar2 da jubah kat BELLA AMMARA.. hishh bila ada masa nak g butik nye membeli ni..kat opis dok cite pasal baju tu kat kengkawan j..dorang pun nak gak beli tp masa je xde..ngan bos2 aku sekali terbabit gak nk membeli....

bagi aku baju kat butik bella ammara tu sesuai utk ibu mengandung sbb die xde ar cutting sgt so pakai pun loose je... skang ni baju2 kurung mmg dah xle nk masuk ar sbb jem tang perut..huhuh sian kan.. xpe2 tgu i pujuk en.suami g minggu ni gak..kalau x mmg aku angkut wardah pergi sendiri ke butik tu...

AIRIS MOCHA SALMON
AIRIS PINK VIOLET

BELLA JUBAH DARK VIOLET

BELLA JUBAH TEAL GREEN

TIARA JUBAH NAVY BLUE

TIARA JUBAH RASPBERRY
tu antara baju2 kat butik bella ammara.. harga pun xde ar mahal sangat..





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers