Jumaat, 7 November 2014

oh air gula....kenapa lah ku perlu minum

huhu arini ada appoiment doctor..sebab ape??? Sbb kne minum air gula dan scan baby..huwaaaa x suke..x suke

Pagi2 lg aku da beratur panjang kat klinik kesihatan ampang ni..arini ku keseorangan en.suami x dpt temankan sbb kbe masuk keje.. kak long kawasan lak tido x sedar2 diri nak x nak mama sorg2 je la ke klinik...

Ms dok beratur tgu pintu klinik tu buka kepala aku da start pusing2 nak pitam..nak x nk aku suh org belakang jg kan tempat aku dan aku pergi ddk kat batu...huwaaa mmg sekarang ni x leh nak berdiri lama la..

Buka je pintu klinik terus amik no giliran dan amik darah dl...lpas tu ape lg mcm org kebulur la aku minum air gula tu dgn satu nafas...nurse2 kat situ sume dok bersorak tgk aku minum..waaa da mcm pertandingan minum air lak ye..

Lepas minun air terus ke bilik doktor nak g scan baby..ku pk kan dpt lah tau jantina baby arini tp doctor ckp x le nampak..die cume dpt tgk perkembangan baby n jantung baby je..huhuhu ye la aku phm kat klinik kesihatan ni scan die 2d x berapa jelas.. xpe nnt aku g scan sendiri kat klinik swasta...





Tp alhamdulillah baby sihat cume baby aku ke bawah..doc ckp kne scan  lg mgu 28 nnt...ok la...ni dok tgu ms utk ambil drh lg skali..naik mengantok aku nunggu 2 jam kat sini




1 ulasan:

  1. Hebatnya boleh minum air gula dgn satu nafas. Saya lak hampir2 nak termuntah. Hihi

    BalasPadam

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers