Isnin, 5 Januari 2015

alhamdulillah...7 bulan sudah

syukur alhamdulillah usia kandungan ku sudah mencecah 7 bln..waa 7 bln tu rasa nye da x lm da tu...so kene lah berjaga2 dr sekarang... 

kalau ikutkan second pregnan ni banyak persediaan yang aku x buat lagi..kalau dl time anak 1st excited beli barang awal2..tp kali ni x tau masih x beli2 lg..huhuhu

so ari jumaat kebetulan ada jualan kat bawah  opis aku so g lah cuci2 mata..sekali singgah lah kat kedai jualan baby..sempat lah rembat barut baby... 

tgk comel2 je sbb mcm2 corak ada..kalau ikutkan mmg aku x tau lg ape jantina baby dlm perut ni..so aku main ambil je lah corak2 yg selamat.hahaha.. bila da start beli barut ni rasa excited la plak nak beli barang baby yg lain..hiihi..






lepas tu lalu pulak kat bahagian baju budak..nampak lak baju budak kecik...pun tersangkut gak kat sini..beli lah baju yg comel2..harga pun murah je RM5..kain mmg sedap ....



nampak lak baju frozen terus teringatkan wardah..ni kalau beli comfirm die terus nak pakai...die kan fanatik frozen..hihihi..


so lepasni boleh lah aku start beli barang baby and keluarkan barang2 yg dah lama tersimpan... hishh x sabar pulak rasa nye...



1 ulasan:

  1. comel2nya.. nak beli nursing cover cari allene ye..

    Jom cuci mata di blog saya "untuk modern mom"

    BalasPadam

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers