Selasa, 20 Januari 2015

bila meroyan aku datang ---- > Victoria Secret



hihihi bila penyakit meroyan perfume aku datang ini lah jadi nye... kebetulan aku g kat tempat duduk kawan aku liya nama nya..tujuan sebenar nak tanya pasal kerja je...sekali tu die suruh aku tgk kat belakang die..haaaaa mak nampak paper bag victoria secret la..ape lg amik terus tgk ape dlm nye.. die beli perfume laa..ishhh x boleh jadi ni kene grab gak sebotol dua ni...

kawan aku ni mmg selalu kalau g butik VS akan beli lebih sbb die tau pasti ada minah2 yang akan membeli nye contoh nya aku la tu hahaha...x padan dengan perut kedepan betul lah mak buyung ni... aku dok try2 sekali terembat lah 2 botol.. ishhhh ...abis bonus aku...

selalu aku akan berebut perfume ni ngan kawan aku sorang ni..di sebabkan aku sampai awal kat tempat kawan aku td so perfume yg limited edition menjadi hak milik kekal aku.. bila kawan aku azah ni sampai kat tempat liya td lintang pukang aku lari nak selamat kan perfume aku ,..hahaha nampak sangat gelojoh perangai mak buyung ni kan... xpe..xpe bukan selalu... last2 si azah ni dtg bilik aku nak bau perfume aku hahaha.... 


sebenar nya aku kebosanan dalam bilik buat report x siap2..dpt abis kan duit beli perfume ni kire hilang la sikit stress tu... ok x mo taip banyak2 sbb nak siap kan kerja sebelum aku bercuti... uit bercuti????? yeeeee aku nak g bercuti bersama en.suami n cik adik manis kite wardah ari khamis ni.. so ape2 nnt tunggu aku update ye... 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers