Khamis, 29 Januari 2015

diet!!!


huhu semalam ada temujanji ngan klinik kesihatan.. mcm biasalah datang pagi2 amik air kencing, amik darah timbang berat dan cek rahim.. bila tang berat tu agak terkejut lak...naik mendadak.. 2 minggu sebelum ni berat 52.5kg je..semalam boleh lak dia nak 55kg..hishhhh heran betul aku
nak kata kuat makan rasa nye xde pn sbb aku makan macam biasa je.. nurse boleh lak cakap lepas ni control makan ye..kene diet..malam jgn makan...erkk kalau x makan x kn nak tanggung kelaparan..huhuhu...selalu nye malam aku mkn nasi sekali je lepas tu mmg xde nye nak kunyah2 benda lain..

ni da nk masuk 8 bulan kandungan aku baby dlm perut ni makin menjadi2 lak minta makanan...aduiiii cube ckp camne mama dia nak diet??? kalau x bg makan mau berguling2 mcm bola baby dlm perut aku ni..hisssshh

eh..eh 8 bulan dah kandungan aku..alamakkkk satu ape pun x beli lg ni utk barang baby... aduiiii



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers